Tuesday, May 11, 2010

Nasi Ayam Penyet



ni la 1st gambar yg membuatkan aku tertarik nak snap gamabr2 mknan...time ni aku naik bas n turun kat terminal bas larkin...disebabkan kelaparan sgt, aku pun mkn la kat kedai mamak kat situ n tertarik tgk org sebelah meja aku ni punye makanan...tak pernah rase pun nasi ayam penyet ni...best la...harga die rm7.90...
n last week aku pegi shah alam ngan akak2 ofis...n terjumpe kedai yg jual nasi ayam penyet macam ni....best jugak...teruja akak2 ofis aku ni makan...n dorg pun suke...siap nak bawak family mkn kat situ lg...huhuhu...lokasi kedai tu kat seksyen 7, belakang bangunan jakel kat shah alam...dekat ngan pintu belakang uitm...jomla cube ramai2...ade pakej, kalau tak silap harga die rm10.90...n yg bestnye, die siap ade pakej utk family...so,l boleh la bawak family mkn2 kat situ...harga berpatutan n makanan pun best2..masakan asli dr indonesia...

No comments:

Post a Comment